Péče o zákazníky

Získejte profesionální zákaznický servis s call centrem ComGate

S call centrem ComGate získáte kompletní zákaznickou péči. Zajistíme pro Vás provozování zákaznických linek, podporu prodeje, provozování informačních a help linek, uvítací hovory, správa věrnostních programů.

Při komunikaci se zákazníkem využíváme spojení tradičních a moderních metod, ve kterých zohledíme také Vaše preference. Vaši zákazníci získají osobní přístup a díky multikanálové komunikaci a rychlé zpětné vazbě dostanou ještě větší pocit prvotřídní péče.

Komplexní péče o Vaše zákazníky

Zákaznická linka

Svěřte nám péči o své zákazníky. Naši operátoři za Vás převezmou zákaznickou linku.

Helpdesk

Pomůžeme Vašim zákazníkům a poradíme jim, ať už se jedná o jakoukoliv situaci.

Back office služby

Zpracujeme za Vás všechny elektronické dotazy a požadavky.

Věrnostní programy

Postaráme se za Vás o soutěže, věrnostní programy nebo slevové akce.

Naše call centrum disponuje tím nejlepším vybavením, jaké současné technologie nabízí. Chcete směrovat, nahrávat nebo zabezpečit hovory? Call centrum ComGate využívá všechny moderní technologie.

"Naši operátoři měsíčně pomohou 35 649 zákazníkům téměř 20 klientů"

Proč ousourcovat zákaznický servis?

Úspora nákladů

Uspořte na provozu call centra díky ousourcingu a přestaňte řešit počet zaměstnanců, ceny energií i pronájmu.

Kvalita služeb

Získejte profesionální péči 333 špičkových operátorů. Kvalitu služeb máte možnost kontrolovat kdykoliv během procesu.

Žádné starosti

Přestaňte řešit personální problematiku a soustřeďte se na rozvoj obchodu. S námi získáte svobodu pro Vaše podnikání.

Rychlost odbavení

Neztrácejte zbytečně zákazníky. Díky velkému počtu operátorů už nebudou čekat na odbavení, ale získají tu nejlepší péči okamžitě.