Marketingové průzkumy trhu

Získejte co nejvíce informací pro rozvoj své společnosti

Odhalte nedostatky v nastavení služeb nebo zjistěte potenciál trhu pro nový, či upravený produkt. Díky našim marketingovým průzkumům můžete lépe optimalizovat procesy zákaznických služeb a soustředit se tak na růst svého podnikání.

Pro naše klienty nejčastěji provádíme průzkumy spokojenosti zákazníků a průzkum procesů zákaznických služeb, který Vám dá potřebnou zpětnou vazbu a případné návrhy pro úpravu nebo přímo optimalizaci business plánu.

Jaké jsou výhody našich služeb?

Zkušení operátoři

Průzkumy spokojenosti u nás provádí zkušení operátoři, kteří díky správnému kladení dotazů získají přesný obraz vnímání produktu.

Přesná analýza dat

Díky našim kapacitám zajistíme rychlejší a přesnější vyhodnocení vnímání služeb a komplexní analytiku všech hovorů.

"Souběžně jsou naši operátoři schopni obsluhovat až 128 různých kampaní "

Jaké služby nejčastěji zajišťujeme?

Zákazníky našich klientů nejčastěji oslovujeme telefonickými hovory. Nicméně s nástupem nových technologií se i celý koncept komunikace mění. Proto úspěšně využíváme především multikanálovou komunikaci, která kombinuje to nejlepší.

Průzkum spokojenosti

Získejte zpětnou vazbu spokojenosti zákazníka. Pomocí stanovených parametrů získáme od zákazníků co nejvíce informací.

Průzkum procesů služeb

Zjištěte zda Vaše procesy zákaznických služeb fungují jak mají a dle toho upravte parametry služeb.

Mystery calls

Zajímá vás úroveň komunikace a péče o klienta? Provedeme analýzu efektivity operátorů nebo čekací doby.

Mystery emailing

Provedeme za vás identifikaci nedostatků v procesech obsluhy na firemních nebo informačních e-mailech.