Akvizice zákazníků

S ComGate oslovíte desítky tisíc nových zákazníků měsíčně

Využijte našich zkušeností a oslovte nové zákazníky s velkým potenciálem napříč všemi marketingovými kampaněmi. Pomůžeme vám optimalizovat náklady spojené s generováním akvizic a získáme pro Vás nové obchody v B2B nebo B2C segmentu.

Metody využívané při akvizici zákazníků

Lead generation

Oslovíme Vaše stávající klienty s novou nabídkou. Využijte nejúčinějšího nástroje podpory prodeje v současnosti.

OMS

Díky postupu Opportunity Management System získáme zájem u potenciálního zákazníka a zpracujeme jeho veškerou agendu.

Doubletouch method

Pomocí metody oslovování zákazníků na dvě fáze minimalizujeme negativní reakce a následně personifikujeme nabídku.

Multikanálové kampaně

Využijte kombinace námi poskytovaných služeb a získejte více prodejů nebo zákazníků se skutečným potenciálem.

Získání nových zákazníků může být velmi nákladné a pracné, využijte služeb externího call centra a maximalizujte počet svých zákazníků.

"Pro naše klienty získáme 31 797 nových zákazníků měsíčně"

Akviziční proces call centra ComGate

Nejprve se zaměříme na analýzu produktu a jeho parametry. Následně důkladně zpracujeme náš pohled na cílovou skupinu koncových zákazníků a trh, na kterém budeme produkt nabízet. Čím více informací nám poskytnete, tím přesněji budeme moci analýzu zpracovat a kampaň vést.

Jakmile analýzu zpracujeme a shodneme se s Vámi na jejích závěrech, čeká nás výběr té nejlepší možné báze kontaktů, tedy potenciálních zákazníků. Vše podpoří přesné vyhodnocení komunikačního kanálu dle preference cílové skupiny a sestavení vhodného týmu operátorů.

Následně zahájíme B2B, či B2C prodej, dle stanovených preferencí na schválené leady. O výsledcích kampaně budete neustále informováni a její průběh může být upravován na základě zpětné vazby Vaší i zákazníků.