Call centrum společnosti ComGate

Profesionální řešení pro váš obchod a obsluhu zákazníků

Péče o zákazníky

Nabízíme komplexní zákaznickou péči externího kontaktního centra, jako provoz zákaznických linek, podpora prodeje nebo uvítací hovory.

Akvizice zákazníků

Pomůžeme Vám s generování nových obchodů a oslovováním potenciálních zákazníků. Díky správné volbě komunikačního mixu budete platit za konkrétní výsledky.

Back office služby

Svěřte nám administrativu spojenou s podporou zákaznického servisu. Zpracujeme za Vás elektronické dotazy a požadavky a všechny dokumenty archivujeme.

Marketingové průzkumy

Získáme pro Vás všechny potřebné informace o produktu nebo nastavení služeb. Využijte našich průzkumů zákaznické spokojenosti nebo monitoringu kvality.

Call centra ComGate v řeči čísel

Realizujeme 431 060 hovorů

Naši operátoři měsíčně vyřídí přes 400 tisíc hovorů a se zákazníky provolají 502 999 minut.

Řešíme 17 617 emailových dotazů

Díky špičkovým back office službám se postaráme o veškerou elektronickou komunikaci se zákazníkem.

Obsluhujeme 128 kampaní

Nedělá nám problém vést až 128 různých kampaní souběžně, v nichž pro naše klienty získáme měsíčně 31 797 zákazníků.

Je nás 333 operátorů

Voláme a píšeme z Hradce Králové, Trutnova a Žďáru n. S.. Náš tým se neustále rozrůstá, díky čemuž se postaráme i o Vaše zákazníky.

Chcete využít služby call centra ComGate?

Kontaktujte nás

Vyplňte náš formulář nebo volejte. Probereme s vámi to nejdůležitější a dohodneme se na schůzce.

Zastavte se na kávu

Stavte se na dobrou kávu, u které probereme veškeré detaily budoucí spolupráce od ceny po call scripty.

Zbavte se starostí

Jakmile se dohodneme na detailech, spustíme kampaň. Její výsledky Vám budeme pravidelně reportovat.

Díky využití multikanálové komunikace se postaráme o Vaše zákazníky bez ohledu na to, jaký styl kontaktu preferují.

Kdo využívá služeb našeho call centra?

Kontaktujeme Vás do druhého pracovního dne